Preguntas frecuentes

Why is my invoice in rejected status?

Why is my invoice in rejected status?

Answer: The reasons for which an invoice may be rejected are as follows:

  • The money did not enter ONAC’s accounts taking into account the maximum estimated time of entry, which is 3 days.
  • The payment support attached does not correspond to the invoice.
  • The value of the payment support does not correspond to the invoice or to any of the payment relief granted by ONAC.
  • The attached support does not correspond to a bank or is not legible.

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Verify the status of an accreditation by typing the accreditation code below:

¡Consulta pública abierta!

 

El documento CEA-3.0-04 está disponible para consulta pública hasta el 17 de noviembre. 

 

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En ONAC, junto con la Universidad de Los Andes, estamos trabajando con el objetivo de brindarte un mejor servicio que se adapte a tus necesidades.
Para lograrlo, queremos escuchar tu voz; por eso te invitamos a participar en una encuesta que nos permitirá conocer tus expectativas sobre el servicio. 

Tu opinión es clave para mejorar tu experiencia con nosotros ¡Queremos escuchar tu voz!